Vi som startade Circus Le Fou AB heter Kristoffer Sylwan och Emily Föyen
Själva började vi med cirkus redan 1995.
Emily inriktade sig på vighet och ring samt eldfakir.
Kristoffer inriktade sig på akrobatik och handstående samt eld/Led med poi och stav.

Om Cirkusträning/Le Fou Kulturskola
Cirkusskola är en unik träningsform som både är fysisk men ändå ett konstnärlig uttryckssätt där man kan använda föremål såsom trapats, jongleringsredskap, lina eller bara sin egen kropp genom golvbaserad akrobatik och handstående.

Om Cirkusartister på event
Våra artister kan erbjuda allt från cirkusmingel på styltor eller med eld och magi, Men bäst gör sig våra fantastiska artister på scen där de visar upp sina nummer medans publiken förundras, skrattar, förfasas eller bara är mållösa.

Cirkusskola på event
Vår cirkusskola kan passa in på många olika typer av event. Vanligast är på festivaler och i köpcentrum eller liknande där vi riktar oss främst till barnfamiljer.
Det näst vanligaste är företag som vill ha teambuilding eller jongleringsskola på ett seminarium/konferens för att bryta av och få ny energi.